Čištění filtru pevných částic vč. protokolu se vstupními a výstupními údaji:
Průtok DPF před čištěním: 278 m3/h a po čištění: 496 m3/h!
Zpětý tlak před čištěním: 224 mbar a po čištění: 005 mbar!
Po instalaci regenerovaného filtru DPF/FAP je nutné zcela vyměnit motorový olej a olejový filtr (olej i filtr musí splňovat specifikace dané výrobcem vozidla).
Čím je způsobováno plnění DPF filtru?
– poškozením samotného motoru, nadměrným opotřebením pohonné jednotky
– poškozením vstřikovacího systému, vstřikovače, čerpadla
– vadným EGR ventilem, průtokoměrem, snímačem tlaku, diferenčním tlakem DPF
– poškozeným turbodmychadlem
– poškozenými vodiči diferenciálních čidel
– krátkými jízdami, špatným olejem (neschváleným od prodejce), dlouhými výměnami motorového oleje
Všechna výše uvedená poškození musí být odstraněna a součásti musí být plně funkční.