Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz
a
Sdružení českých spotřebitelů, z.ú., tel. +420495215266, email: spotrebitel@regio.cz, web: www.konzument.cz.
Procesní pravidla přístupná na http://www.konzument.cz/reseni-sporu/alternativní-zpusoby-reseni/scs-a-mus.php
Poplatky za řízení nejsou. Jazyk: čeština. Může být vedeno ústní nebo písemnou formou.
Spokojenost zákazníků je na prvním místě
CO o nás říkají zákazníci?
Dobrý den, moc vám všem děkuji za rychlé a milé jednání, bez objednání.
Nikola L.
…a k tomu hodnocení servisu: Naprostá spokojenost. Náhodou jsem narazil na tento servis a mohu jen doporučit. Vynikající přístup, rychlost, kvalita, cena. Prostě kdo umí, umí…
Ing. Patočka T.
Děkujeme za vstřícné jednání pana majitele servisu a za výbornou práci mechanika. Jinde nás ve svízelné situaci odmítli. Mohu jen doporučit.
Hájková
Ještě jednou moc děkujeme za veškerou ochotu, hezký den.
Součková
Děkuji za rychlou opravu, odvoz a přivezení auta.
Mráz
Dobrý den,
oprava totálně rozsypané převodovky ve Ford Tourneo Custom proběhla absolutně nadčasově a bezkonkurenčně!
– vstřícný přístup – příznivá cena – nejkratší možný termín
Ještě jednou mockrát děkujeme! Vaše služby určitě znovu využijeme